S: Följetongen fortsätter

Kollade min inbox. Elite Ladies har ännu inte svarat på mitt senaste mail, eller nåt av de första två jag skickade heller. Det finns inget telefonnummer till dem att ringa så jag skickade ett mail till:

"Varför svarar ni inte på de tre (3!!) mail jag skickat till er senaste månaden? Varför hör ni inte av er angående returen jag skickat in och ger mig pengarna tillbaks? Om inte ni hör av er till mig inom fem (5) arbetsdagar tänker jag anmäla er till allmänna reklamationsnämnen. Att ingen av mina kompisar eller mina kompisars kompisar eller deras syskon kommer handla hos er igen behöver jag väl knappast tala om. "

Får se om det blir nån reaktion, annars anmäler jag dem. Känner mig lite bråksugen så det vore skoj att sätta dit det där jävla kukföretaget.

Nobody puts Sofia in the shit and forget to give her money back!!!!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Gör som jag hädanefter, köp alla dina kläder på ÖB eller motsvarande... Billigt och bra och allt finns i 10 pack :-)

2009-05-04 @ 15:37:09
Postat av: Sofia

ÖB? Ehhh okej...tack för tipset! (Kan inte lova att jag följer ditt råd, men de har i alla fall coola militärkläder)

2009-05-04 @ 16:12:18
URL: http://sofiaochmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0